Obserwatorzy

sobota, 5 października 2013

FARBKI DO TWARZY:)

Cześć:)

Dzisiaj zamiast zajęć pojechałyśmy z klasą na Targi Kosmetyczne i Fryzjerskie w Gdańsku. Pojechałam z zamiarem kupić coś konkretnego a tym czymś były farbki do twarzy, już od jakiegoś czasu szukałam farbek do twarzy w internecie, czytałam opinie, oczywiście większość polecała farbki z KRYOLANA i z SNAZAROO. Nie miałam okazji wypróbować żadnych:( a chciałam pracować na farbkach dobrej jakości, którymi można ładnie operować i tworzyć coś fajnego:) więc zdecydowałam, że za jakiś czasie kupie sobie i z obydwu tych firm farbki:)

A, że dzisiaj była okazja to na targach kupiłam sobie farbki z kryolana i jeden pędzelek:D





Farbki mają świetną konsystencje(coś jak krem:P), niebieska tylko trochę lejąca, a żółty trochę kiepsko kryje. Rozsmarowałam niebieską kropkę na ręce, i dość duży obszar nią pokryłam i nadal ładnie kryło:D Farbki ładnie schodzą wodą z mydłem:)

Farbki maja po 25 ml. i jedna kosztowała 13 zł (to nie drogo, a farbki są naprawdę świetne:D) za pędzelek zapłaciłam 8 zł. 

Może któraś z was miała styczność z tymi farbkami, co wy o nich myślicie?? A może znacie jakąś firmę farbek do twarzy, która jest warta wypróbowania??

Pozdrawiam:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz