Obserwatorzy

piątek, 4 października 2013

Małe zakupy

Jakiś czas temu zakupiłam kolorowe kredki :P:)

Niestety trochę zepsuło kolory, trzy kolorowe kredki są z firmy Maybelline, czarna z Bourjois (moja ulubiona firma :D). A do kolorowych kredek mam słabość :D


Te kolorowe są bardzo miękkie, łatwo się nimi operowało, są mocno na pigmentowane, jedynie fioletowa nie przypadła mi do gustu:( , ja miałam dość długo na oczach i mi się nie odbiły, dopiero po paru godzinach były lekko odbite, ale myślę, że jak się zrobi makijaż z użyciem tych kredek, efekt będzie nieziemski:) a czarna jest po prostu rewelacyjna:) myślę, że jeśli chodzi o czarne kredki które mam jest to mój faworyt:D


efekty:



Czarna kreska była już przygotowywana od razu na makijaż:) trochę straciła na tym zdj. swojej czerni;P 

Kredki z Maybelline trafiłam na okazję bo było -40% na produkty tej marki, kosztowały ok 14,30 zł, a kredka z Bourjois, trafiłam na okazje -25% ale niestety nie pamiętam ceny. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz