Obserwatorzy

wtorek, 22 października 2013

Makijaż jesienny

Witajcie:)
Dziś przychodzę do was ze zwykłym makijażem:):) 

Makijaż jesienny, w kolorach brązu, pomarańczu i zieleni


Ten sam makijaż ale z kreską, bo wiem jak niektóre z was lubią kreski, ale zostałam także przy brązowej kresce:)

Produkty, które użyłam do wykonania tego makjażu
Cienie z Maybelline Big Eyes w odcieniach brązu
Maskara L'oreal Flase Lash Wings
Zielony cień z L'oreal Color Infaillible 09 permanent kaki
Baza pod cienie Sephora 

Na powiekę nakładam bazę, równomiernie ją rozprowadzam

Na połowę ruchomej powieki nakładam cień z Maybelline, żeby było łatwiej to je ponumerowałam, więc nr 1.

Na drugą połowę nakładam cień z Maybelline nr.2, rozcieramy tak aby e dwa kolory się łączyły i było ładne przejście

Na załamanie powieki nakładam cień z Maybelline nr. 3

Zielony cień z L'oreala nakładam na dolnej linii rzęs.

Cieniem z Maybelline nr. 4 rozjaśniam pod łukiem brwiowy, i tuszujemy rzęsy na koniec

Efekt końcowy




Jeśli ktoś lubi może zrobić sobie kreskę, ja wybrałam brązową kredkę z Sephory, ale można zrobić też eyelinerem 


Jak wstawiam zdj na bloga, trochę kolory się psują nie wiem czemu:P:P:P 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz